My Empties #7 - Skincare...

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014 2 σχόλια
Καλησπέρα σε όλους!!

Συνεχίζουμε με ένα ακόμα post με προϊόντα που τελείωσα το τελευταίο διάστημα.

Αυτή τη φορά τα προϊόντα ανήκουν στη μεγάλη  κατηγορία της περιποίησης προσώπου και είναι πολλά...


Ξεκινάω γιατί αλλιώς δε θα τελειώσουμε ποτέ...

  • Sephora Green tea - mattifying & anti-blemish mask. Είναι η πρώτη sheet mask που δοκιμάζω και μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Η μυρωδιά της βέβαια όχι. Δε θα μπορέσω ποτέ να συνηθίσω τη μυρωδιά του πράσινου τσαγιού. Άφησε πολύ ωραία αίσθηση στην επιδερμίδα μου. Περιείχε πολύ προϊόν γεγονός που θεωρώ πολύ θετικό.
  • MAC Green Gel cleanser. Γενικά τα καθαριστικά προσώπου της MAC μου αρέσουν και αυτό δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Σίγουρα θα αναζητήσω και το full size. Άφηνε την επιδερμίδα μου δροσερή και μου άρεσε πολύ αυτό.
  • Estee Lauder Perfectly clean multi- action cream cleanser/moisture-mask. Ήταν ένα μικρό δειγματάκι αλλά κράτησε αρκετά. Δεν ξέρω αν θα πάρω το full size γιατί γενικά δεν τρελαίνομαι για cream cleansers αλλά έχω ήδη πάρει το αντίστοιχο cleanser σε μορφή gel και μου αρέσει πολύ.
  • Clinique Dramatically different moisturizing gel. Τα λόγια είναι περιττά (δες εδώ περισσότερα).
  • La Roche- Posay Effaclar Duo+. Απλά το λάτρεψα. Θα ακολουθήσει αναλυτικό review.
  • Estee Lauder Advanced Night Repair eye Synchronized complex. Πρόκειται για την αγαπημένη μου κρέμα ματιών. Θα ακολουθήσει και εδώ αναλυτικό review.
  • Apivita express beauty with propolis. Πρόκειται για την εκπληκτική μάσκα προσώπου για τη νεανική λιπαρή επιδερμίδα και έχει βασικό συστατικό της την πρόπολη. Η μόνη μου απορία είναι γιατί δεν κυκλοφορεί σε σωληνάριο αφού την λατρεύουν όλοι;
  • Clinique Liquid facial soap mild. Το βήμα 1 από το διάσημο 3-step της εταιρείας (δες εδώ περισσότερα).
  • Klorane Floral water make up remover with soothing cornflower. Το micellaire νεράκι της Klorane μου άρεσε αρκετά αλλά και πάλι θα προτιμήσω Bioderma.
  • Clinique Clarifying Lotion. Να και το βήμα 2 (δες εδώ) .
  • KORRES Άγριο τριαντάφυλλο απολεπιστική κρέμα καθαρισμού/λάμψης. Πολύ καλό και αγαπημένο προϊόν από την εταιρεία. 
  • Estee Lauder Idealist even skintone illuminator. Το serum που χρησιμοποιούσα κάθε πρωί τελείωσε και θα μου λείψει αρκετά μέχρι να το ξαναπάρω. Θα ακολουθήσει και εδώ review.
  • Galenic Nectalys soothing refresing eye care. Τι να καταλάβει κανείς από ένα δείγμα; Έδινε ενυδάτωση αλλά μέχρι εκεί.
Τα παρακάτω προϊόντα δεν τα τελείωσα αλλά πρέπει να τα πετάξω γιατί έχουν λήξη εδώ και καιρό. Τα χρησιμοποίησα μόνο μια φορά και μετά μάλλον τα ξέχασα, οπότε τώρα δυστυχώς πάνε για πέταμα.


  • Avon Planet Spa chinese ginseng revitalizing eye pads
  • Avon Planet Spa chinese ginseng revitalizing face mask
  • Pirin Dream regenerating & refreshing face mask

Αυτά από μένα προς το παρόν. 
Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά







2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB