Review #26: Garnier Ambre Solaire BB Cream

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015 1 σχόλια
Καλή Χρονιά σε όλους!!!!
Αρχίζουμε τη νέα χρονιά με ένα ακόμα review.

Ίσως να μην ταιριάζει στην εποχή που διανύουμε αλλά κακά τα ψέματα είμαστε στην Ελλάδα και χρειαζόμαστε πάντα υψηλό SPF. Η συγκεκριμένη BB Cream από SPF τουλάχιστον πάει καλά. Πάμε να δούμε και για τα υπόλοιπα.


Μιλάμε φυσικά για την Ambre Solaire BB Cream με SPF 30 της εταρείας Garnier. Πρόκειται για μια BB Cream αντηλιακής προστασίας  με Βιταμίνη Ε, η οποία παρέχει υψηλή προστασία. Η σύνθεσή της είναι τέτοια ώστε να προσαρμόζεται στον τόνο της επιδερμίδας, αν και κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις αν δεν κάνω λάθος. 
Η συγκεκριμένη κρέμα προστατεύει τόσο από UVA όσο και από UVB ακτινοβολίες, δίνει ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα και λάμψη, ενυδατώνει, αποτρέπει την εμφάνιση ρυτίδων λόγω της έκθεσης στον ήλιο και καταπολεμά τις κηλίδες. Πολλές υποσχέσεις δε νομίζετε;


Σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία, παρείχε όντως ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα και την ενυδάτωνε. Φυσικά δεν αμφισβητώ καθόλου την υψηλή αντηλιακή προστασία καθώς μιλάμε για προϊόν της εταιρείας Garnier, η οποία έχει μια παράδοση στα αντηλιακά. Κατά τα άλλα όμως δε μου άρεσε ιδιαίτερα. Την ένιωθα πολύ λιπαρή στην επιδερμίδα μου και χρωματικά δε μου ταίριαξε καθόλου αν και είχα πάρει την πιο ανοιχτή απόχρωση.
Ίσως να ταιριάζει καλύτερα σε πιο ξηρές επιδερμίδες που θα είναι και λίγο μαυρισμένες ή με πιο σκούρα επιδερμίδα από τη δική μου. 

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB