My Empties #6

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014 1 σχόλια
Καλησπέρα σε όλους!!


Ήρθε η ώρα για ένα ακόμα post, ένα post το οποίο αφορά empties... Έχουν περάσει σχεδόν τρεις μήνες από το προηγούμενο αντίστοιχο post και εφόσον μαζεύτηκαν κάποια πραγματάκια είπα να τα μοιραστώ μαζί σας...


Αυτή τη φορά έχουμε 9 προϊόντα που τελείωσαν και 1 που δεν έχει τελειώσει αλλά πρέπει να πεταχτεί γιατί έχει περάσει καιρός...

Από προϊόντα περιποίησης προσώπου τελείωσα την ενυδατική της Lancome Hydra Zen Neurocalm soothing anti-stress moisturising cream fluid (δες αναλυτικό review εδώ) και την κρέμα ματιών της Chanel Ultra correction Line repair μια ενυδατική με αντιρυτιδικές ιδιότητες κρέμα ματιών που μου άρεσε (αν και είναι αρκετά ακριβή) και θα ακολουθήσει αναλυτικό review σύντομα. Στη συνέχεια έχουμε το foundation Youth Liberator από YSL, το οποίο ανήκει στην κατηγορία serum foundations και απλά ξετρελάθηκα (αναλυτικό review σύντομα). Για να τελειώσουμε με το πρόσωπο ας μιλήσουμε και για το Makeup remover cleansing water της Caudalie με σταφύλι και χαμομήλι. Είχε πολύ ωραίο άρωμα και πολύ καλό αποτέλεσμα για ντεμακιγιάζ. Το χρησιμοποιούσα κυρίως για ντεμακιγιάζ ματιών.
Από περιποίηση σώματος έχω δύο προϊόντα: Το scrub της Lierac από τη σειρά 3 Fleurs Blanches, το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ γιατί είχε κόκκους στο σωστό μέγεθός για scrub και πολύ ωραίο άρωμα. Από that's better τελείωσα το This is a fat primer, το οποίο ναι μεν αλλά... Αν είχε αποτέλεσμα σαν αδυνατιστικό προϊόν δεν μπορώ να σου πω αλλά άφηνε την επιδερμίδα πολύ απαλή, ενυδατωμένη και μπορώ να πω και περισσότερο λεία. Να μην ξεχάσω ότι μύριζε και όμορφα.
Έφτασαν στο τέλος τους και δύο σαμπουάν. Το ένα είναι από τη σειρά Elvive Fibralogy της L' oreal για ενίσχυση της τρίχας και πλούσιο όγκο στα μαλλιά. Είναι ένα προϊόν που έχει κάνει την εμφάνισή του σε αγαπημένα μήνα και όντως όσο το χρησιμοποιούσα τα μαλλιά μου έδειχναν να έχουν περισσότερο όγκο. Το δεύτερο σαμπουάν είναι από τη σειρά Thickening της Bumble & Bumble την οποία απλά αγαπώ. Έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα από τη συγκεκριμένη σειρά και  όλα με έχουν ικανοποιήσει. Ετοιμάζω αναλυτικό review για όσα προϊόντα της σειράς έχω χρησιμοποιήσει..
Τελείωσα και ένα δείγμα από το άρωμα της Clinique το Happy που μου άρεσε πολύ.
Το προϊόν τώρα που δεν τελείωσε αλλά πρέπει να πεταχτεί είναι το Spotlight Skin tone perfector από Estee Lauder. Το έχω πολύυυ καιρό και το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα έως καθόλου και από ότι θυμάμαι δεν μου άρεσε σαν highlighter που το χρησιμοποίησα.

Από τα παραπάνω σίγουρα θα αγοράσω ξανά στο μέλλον όλα τα προϊόντα εκτός από αυτό της that's better και της Estee Lauder.

Αυτά για τώρα!
Τα λέμε σύντομα!!

Φιλια!!
Αθηνά  



1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB