My weekly makeup bag #4

Κυριακή 27 Απριλίου 2014 3 σχόλια
Γεια σας, γεια σας!!
Long time no see που λένε και οι φίλοι μας στα ξένα...
Επέστρεψα επιτέλους με ένα από τα αγαπημένα μου posts. Μιλάω φυσικά για το weekly makeup bag!!


Άργησα να κάνω αντίστοιχο post γιατί είχα (και έχω) κολλήσει με την Naked 3 της Urban Decay και τη CC της Bourjois. Ήρθε όμως ο καιρός να ανανεώσω το νεσεσέρ μου προσθέτοντας κάποια πραγματάκια.



Και τα επτά προϊόντα είναι νέες αφίξεις στη συλλογή μου. Κεντρικό ρόλο παίζουν τα δύο προϊόντα της Vichy από τη σειρά Dermablend, το stick concealer και η setting powder. Μέχρι στιγμής μου αρέσουν και τα δύο πολύ. Το Mineral powder brush των Sephora το πήρα ειδικά για τη συγκεκριμένη πούδρα και πιστεύω ότι της ταιριάζει αρκετά. Συνεχίζουμε με δύο προϊόντα για τα μάτια και δύο για τα χείλη. Για τα μάτια έχουμε δύο σκιές σε μορφή μολυβιού τα Eye pen in Pink & in Brown από τα H&M, τα οποία λειτουργούν αρκετά καλά σαν βάση κάτω από άλλες σκιές αλλά και μόνα τους. Τέλος για τα χείλη έχουμε ένα lipgloss και ένα κραγιόν και συγκεκριμένα το Rouge infusion in 06 Coral extract των Sphora σε ένα πολύ ωραίο κοραλορόζ χρώμα και το νέο και πολλά υποσχόμενο κραγιόν Pure color Envy in 230 Infamous της Estee Lauder, το οποίο φυσικά εκπληρώνει τις υποσχέσεις του.

Ανυπομονώ να τα χρησιμοποιήσω περισσότερο.

Φιλιά!!
Αθηνά


3 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    το κραγιον τι τελειο χρωμα που εχει..πρεπει να παω να το δω απο κοντα..η πουδρα φαινεται πολυ ενδιαφερουσα

  • Unknown είπε...

    Πολύ ωραία χρωματα και τα δύο eye pens! Το κραγιον τί φανταστικό χρωματάκι!! Και η πούδρα μου φαίνεται πολύ καλό προιόν!! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB