My empties # 5 (Part B)

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014 7 σχόλια
Καλησπέρα σε όλους!!

Σήμερα θα συνεχίσουμε με το δεύτερο μέρος των empties για το τελευταίο διάστημα που μας πέρασε, δηλαδή για προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος, μαλλιών κλπ.

Ας αρχίσουμε λοιπόν γιατί είναι αρκετά...


1. Biotherm Biosource Hydra- mineral cleanser toning mousse with balancing zinc - μου άρεσε αρκετά και κάποια στιγμή σίγουρα θα αναζητήσω το full size
2. Vichy purete thermale 3 in 1 One step cleanser for sensitive skin - μπα, εδώ λέω να πάω πάσο, ούτε κρύο αλλά ούτε και ζέστη με αυτό το cleanser
3. Lancome Tonique douceur softening & Hydrating toner - πολύ καλό toner για μετά το ντεμακιγιάζ
4. Apivita express beauty with pomegranate revitalizing & radiance mask  και Apivita express beauty with propolis mask for young oily skin - οι μάσκες προσώπου της Apivita δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις
5. Clinique 7 day scrub cream - Από τα αγαπημένα μου scrub προσώπου
6. L'oreal Ideal soft Micellaire - ένα αρκετά καλό dupe του Bioderma
7. Garnier Moisture match for combination to oily skin - Όσο και να το ήθελα δεν ταίριαξε καθόλου με το δέρμα μου. Μου άφηνε με περίεργη αίσθηση που δε μου άρεσε καθόλου
8. Clinique All about eyes serum & All about eyes rich eye cream - Πολύ καλά και τα δύο. Είναι γνωστό πως η Clinique είναι από τις αγαπημένες μου εταιρείες για skincare
9. MAC Pro eye makeup remover - δες αναλυτικό review εδώ
10. Estee Lauder Revitalizing Supreme eye creme - Επειδή η σειρά αυτή απευθύνεται περισσότερο σε μεγαλύτερες ηλικίες, η κρέμα αυτή ήταν πολύ ενυδατική και αυτό μου άρεσε
11. Dior Hydra Life Pro Youthsorbet creme και Caudalie Vinoperfect cell renewal night creme - Δύσκολο να αποκτήσεις ολοκληρωμένη άποψη από δείγματα αλλά σε γενικές γραμμές ήταν πολύ ωραία προϊόντα


Συνεχίζουμε...
12. Kyana Restructuring Mask με εκχυλίσματα φυκών - είχε πολύ ωραίο άρωμα και μου άρεσε το πως ένιωθα τα μαλλιά μου μετά από κάθε χρήση
13. Fresh Line Terpsichore brightening & revitalizing hair wash - κατά τη γνώμη μου δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο
14. Clarins smoothing body scrub for a new skin with bamboo powders - από ότι θυμάμαι ήταν ένα λεπτόκοκκο scrub και μου άρεσε αρκετά
15. Rogger & Gallet in Fleur de Figuier και Rose - Απλά υπέροχα!! Ιδιαίτερα το Fleur de Figuier!
16. Nivea invisible for black & whte 48h deodorant, Pom Pon δίσκοι ντεμακιγιάζ και Nivea Soft matte pads

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Πως σας φάνηκε;
Αν θέλετε να δείτε και το πρώτο μέρος κάντε κλικ εδω.

Ελπίζω να συνεχίσω με τον ίδιο ρυθμό να τελειώνω τα προϊόντα μου γιατί έχουν μαζευτεί πολλά και πρέπει να τελειώσουν, για να μπορέσω να πάρω καινούρια...
Χι! χι!!

Φιλιά!!
Αθηνά

7 σχόλια:

  • Maria Pinto είπε...

    Τι όμορφο blog! Πολύ μου άρεσε! Όσο για τα empties δέν έχω δοκιμάσει κανένα και ορισμένα μου κίνησαν την περιέργεια, ειδικά της Vichy και της Biotherm. Το νερό της L'oreal το θεωρείς ισάξιο με της Bioderma; Να ξέρω όταν μου τελειώσει της Bioderma αν θα το ξαναπάρω ή θα δοκιμάσω της L'oreal.

  • Athina είπε...

    @Maria Pinto
    Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
    Δε θα έλεγα ότι είναι το τέλειο dupe αλλά για μένα ήταν μια πολύ καλή εναλλακτική. Σου προτείνω να το δοκιμάσεις την επόμενη φορά, για να δεις κ μόνη σου αν σου ταιριάζει ή όχι - εξάλλου είναι και πιο οικονομικό.
    Φιλιά!!

  • Maria Pinto είπε...

    Πόσο έχει, θυμάσαι; Προσπαθώ να γραφτώ στο GFC αλλά δε με αφήνει.... Έχει κάποιο πρόβλημα εδώ και μέρες.

  • caramellitsa είπε...

    πολυ ωραια προιοντα ,εχεις πολλα που θελω να δοκιμασω κι εγω.
    πχ το νερο της l oreal τωρα εχω της garnier πολυ ομορφη η αισθηση που σου αφηνει κ ιδανικο γ απλο καθημερινο μακιγιαζ αλλα αν εχεις κανει πιο βαρυ-βραδινο δεν επαρκει
    φιλια!

  • Unknown είπε...

    ενταξει υπεροχα προϊοντα...το Fleur de Figuier μολις το αγορασα, χωρις να το μυρισω γιατι εχω ακουσει τελεια λογια..για ναδουμε θα μου αρεσει??

  • Unknown είπε...

    Πολύ ωραία πήραμε μια ιδέα απο όλα αυτά . Την ενυδατική garnier την είχα και εγω και μου άρεσε .

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB