My empties # 3!!

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013 2 σχόλια
Γεια σας κορίτσια μου!!

Επιστρέψαμε, θέλω να πιστεύω, με full τις μπαταρίες και έτοιμες για δράση...

Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε με ένα post αφιερωμένο σε προϊόντα που χρησιμοποίησα και τελείωσα τον τελευταίο καιρό. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομη γιατί έχουν μαζευτεί πολλά!!

Από προϊόντα μαλλιών τελείωσα για άλλη μια φορά το αγαπημένο Colour Matte Shampoo της Aussie, για το οποίο δεν έχω λόγια και θα το αγοράσω σίγουρα ξανά. Προστατεύει τα μαλλιά μου αφήνοντάς τα απαλά και με υπέροχο άρωμα.
Ένα καινούργια αγαπημένο που τελείωσε είναι της L' Oreal Elvive Color-Vive Στιγμιαίο Θαύμα. Πρόκειται για μια μάσκα μαλλιών που δρα άμεσα (δε χρειάζεται να περιμένεις καθόλου) και χαρίζει απαλότητα ενώ παράλληλα προστατεύει και τα βαμμένα μαλλιά χάρη στα αντηλιακά φίλτρα UVA/UVB που περιέχει. Θα έρθει σύντομα και πάλι κοντά μου.
Τελευταίο προϊόν μαλλιών είναι το σαμπουάν Fructis Δύναμη & Λάμψη 2 σε 1 της Garnier. Δεν έχω να πω και πολλά για το συγκεκριμένο πέρα από το ότι έκανε καλά τη δουλειά του και μύριζε υπέροχα.

Έφτασε επιτέλους στο τέλος της και η κρέμα σώματος της Vichy Nutriextra Replenishing nourishing body care για ξηρές και πολύ ξηρές επιδερμίδες, όπως είναι δηλαδή τα δικά μου ποδαράκια. Αν και μου άρεσε πολύ άργησα να την τελειώσω γιατί συνέχεια εμφανίζονταν πειρασμοί στο δρόμο μου. Άφηνε πολύ απαλό το δέρμα μου και είχε και διάρκεια.

Πάμε τώρα σε προϊόντα της πολυαγαπημένης μου Clinique (τι να κάνουμε αδυναμίες είναι αυτές!). Για το Σύστημα Περοιποίησης 3-Step σας έχω μιλήσει αναλυτικά σε προηγούμενο post. Τώρα έφτασε στο τέλος της η Clarifying Lotion - ο αντικαταστάτης της είναι ήδη στο μπάνιο μου.
Δύο ακόμα προϊόντα της Clinique είναι το Exfoliating Scrub, το οποίο θα ήθελα να είχε λίγο πιο απαλούς κόκκους, και το Wash-away gel cleanser, το οποίο αν και είχε έντονο άρωμα μου άρεσε πολύ ( θα ακολουθήσει review για το συγκεκριμένο).

Τέλος ένα ακόμα MAC Pro eye makeup remover έφτασε στο τέλος του (είναι το 2ο που τελειώνω), μαζί με ένα αποσμητικό Nivea energy fresh.

Ας πάμε τώρα λίγο πιο γρήγορα γιατί δεν βλέπω να τελειώνουμε σήμερα...

1. AVON Anew Vitale Skincare Kit - review. Μου άρεσε αρκετά και ίσως ξαναβρεθεί στο δρόμο μου.
2. DOVE Intense Repair Conditioner άμεσης θρέψης. Η ποσότητα ήταν μικρή για να καταλάβω αλλά καλό μου φάνηκε.
3. PomPon Eyes & Face μαντηλάκια καθαρισμού για ευαίσθητο δέρμα. Πολύ καλά. Σταθερή αξία.
4. Caudalie Vinexpert Radiance Day Fluid και  Firming Serum. Αν και πολύ λίγη ποσότητα, με έκαναν να θέλω να τα δοκιμάσω ξανά. Είχαν υπέροχο άρωμα και άφηναν ωραία αίσθηση στο πρόσωπο.
5. KORRES Abyssinia oil Mascara. Μια κλασική καφέ μάσκαρα.
6. Clinique Bottom Lash Mascara. Απλά τη λατρεύω - δες review
7. Clinique Chubby Stick in Mega Melon. All time αγαπημένο!!

Ουφ!Τελείωσα...

Φιλιά!!
Αθηνά


2 σχόλια:

  • Beautyandthefoodbeast είπε...

    ontws polu kala ta aussie!!eidika mia apo tis maskes tou einai agapimeni! :D
    exw dokimasw to stigmiaio thauma(oxi to color) kai den mou arese idiaitera!
    ekpliktikiiiiiiii i krema tis vichy!apo tis pio enudatikes pou exw dokimasei pote!exw akoma miso mpoukali!

  • Unknown είπε...

    Τα Aussie είναι καταπληκτικά προιόντα....Αλλά το στιγμιαίο θαύμα της Loreal δεν μου άρεσε καθόλου....

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB